/94/ - site meta discussion

Site suggestions, love letters to the staff, etc


New Thread
Name
×
Email
Subject
Message
Files Max 5 files1000MB total
Password
[New Thread]


download.jpg
[Hide] (7KB, 257x196)
V94C...

We can do movie nights at midnight on Saturday.
Replies: >>142
I love this idea actually.
Replies: >>107
>>106
Well put it on cytube and sythtube.
I'll talk to you more about it more on telegram.
Just talked to IHM; were getting our own cytube; the URL will be up and running soon.
>>105 (OP) 
YES WE SHOULD.

SATURDAYS ONLY PLS 

Also

>benis

pls?
I can see about getting that going
no, /ani/ - animal fucking
Replies: >>82
>>81
Oh don't worry about that, we have ZERO tolerance for such things.

-Neza, mod
.
Last edited by nezabyvaj

why does /pol have pedo tranny banner?
You talking about the rainbow swastika or the Ram Ranch flag?
Replies: >>76
>>75
this one https://94chan.org/banner/pol/6bea3a7666805fc806564acff5bc6e655d56edb16584377d1e6c948612a3ee7a.png
Replies: >>77
>>76
Sir thats a swastika

tg got b&, wait for until i get new one.
Denk? That you?
Replies: >>55
>>50
yes, unfortunately it got banned again lol. wait till i get new one.
Replies: >>56 >>72
>>55
rip
>>55

make a fkn disc already lmao you dont have to be active just reachable <3

94chanGoldAccount.png
[Hide] (129.3KB, 642x756)
This is a NO POOR ZONE. 

NO-MONEY-HAVERS can go to POOR-CHAN LOL
2 replies omitted. View the full thread
Replies: >>68 + 2 earlier
>>34
https://www.youtube.com/watch?v=mSUJLM7uBuQ
>>36
me too, love them, one of the few cars that look decent
Replies: >>67
>>66

ehhhhh maybe prior to the e39. Everything kinda looks a little samey after that (but I may be biased because e34)
>>33 (OP) 
Wow, that's a spicy pic.

Are we going to get a board to discuss chinese cartoons?
never, that board is only for degenerates.
Replies: >>60
>>58
hard agree here.
Replies: >>62
>>60

unless we get a ton of requests probably not.

Pls
Replies: >>59
Pls what?
Replies: >>53
>>52
pls kys
Replies: >>54
>>53
Aye aye
>>51 (OP) 

don't use the email field retard

make /ck/ plz. /ck/ is comf as fuck
sheeeeeit forgot image. didn't know you could make thread without one, neat.
Replies: >>42
>>40

ya board specific everything, is nice software

>>>/ck/ = cooking ? i touched a chan since 2009
Last edited by homicide

what is this place

this isnt my fine automobile
((( shitposting detected )))

Show Post Actions

Actions:

Captcha:

- news - rules - faq -
- irc - discord - telegram - twitter -
- e-mail - smell tom's farts 0.10.2 -
- The content of this site falls under 47 U.S. Code § 230 -